Upskill hoopt AR naar Mainstream te brengen

Upskill wil het ontwikkelingsplatform zijn voor onze smart glasses, ongeacht het merk. Deze agnostische aanpak is tamelijk ongebruikelijk voor bedrijven die augmented reality-applicaties bouwen en biedt bedrijven een neutrale manier om deze applicaties te bouwen voor verschillende smart glasses-systemen.

GE, Coca-Cola, Johnson & Johnson en Boeing zijn allemaal Upskill-klanten die het Skylight-platform gebruiken in combinatie met Google Glass. De AR-markt is booming, met de herboren Google Glass. ABI Research verwacht dat AR in bedrijfsapplicaties een verbuigingspunt zal bereiken in 2018, met een CAGR van 227%.

ABI Research kondigde ook aan dat Augmented Reality (AR) -logistiek in 2017 goed zal zijn voor 24 procent van wereldwijde ‘smart glasses’-zendingen, met een omzet van USD 52,9 miljoen en een groei tot US $ 4,4 miljard in 2022.

“AR smart glasses met zichtbaarheid maakt de handen van de arbeider vrij van traditionele papieren lijsten en pickinstructies en stelt hen in staat om comfortabel, veilig en efficiënt te werken in magazijnen. AR stroomlijnt het werkproces en biedt op zijn beurt aantrekkelijke ROI voor adopters door minder fouten en een hogere efficiëntie, “zei ABI.

 

Officiële website:
https://upskill.io/

Het volledige artikel kan u vinden via deze link:
https://vrworld.com/2017/10/11/upskill-hopes-bring-ar-mainstream/